Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σάββα Σταυρούλα (Συγγραφέας), Τερζή Άρτεμις (Συγγραφέας), Τάρλα Αγγελική (Συγγραφέας), Τρούλης Εμμανουήλ (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13901
005 20190704102301.0
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015105 
100 |a 20120907d2009 y0grey010503 ga 
101 0 |a gre 
200 1 |a Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο  |f Σάββα Σταυρούλα και Τερζή Άρτεμις  |a Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα  |d Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin  |f Τάρλα Αγγελική - Τρούλης Εμμανουήλ 
210 |a Αθήνα  |c Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες  |d 2009 
215 |a 32 σ.  |c πίν., σχ.  |d 24 εκ. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin 
517 1 |a Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Αναδιοργάνωση επιχειρήσεων 
606 0 |a Οργανωτική αλλαγή  |x Διοίκηση 
606 0 |a Φαρμακοβιομηχανία 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σάββα  |b Σταυρούλα  |4 070 
701 1 |a Τερζή  |b Άρτεμις  |4 070 
701 1 |a Τάρλα  |b Αγγελική  |4 070 
701 1 |a Τρούλης  |b Εμμανουήλ  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120907  |h 658.8 ΕΠΙ 1/09  |p 000033217  |q 000033217  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120907  |h 658.8 ΕΠΙ 1/09  |p 000033224  |q 000033224  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032948 
909 |b 032949 (c.2) 
960 |a ΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236417642499
author Σάββα Σταυρούλα
Τερζή Άρτεμις
Τάρλα Αγγελική
Τρούλης Εμμανουήλ
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σάββα Σταυρούλα
Τερζή Άρτεμις
Τάρλα Αγγελική
Τρούλης Εμμανουήλ
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
070
author_sort Σάββα Σταυρούλα
author_variant σ σ σσ
τ ά τά
τ α τα
τ ε τε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02470cam a22004211 4500","fields":[{"001":"1/13901"},{"005":"20190704102301.0"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015105"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120907d2009 y0grey010503 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03b9\u03bf\u03c1\u03b3\u03ac\u03bd\u03c9\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03b1\u03ba\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03ba\u03bb\u03ac\u03b4\u03bf"},{"f":"\u03a3\u03ac\u03b2\u03b2\u03b1 \u03a3\u03c4\u03b1\u03c5\u03c1\u03bf\u03cd\u03bb\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03a4\u03b5\u03c1\u03b6\u03ae \u0386\u03c1\u03c4\u03b5\u03bc\u03b9\u03c2"},{"a":"\u039f\u03b9 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b9\u03bb\u03ae\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b1 \u03b5\u03b9\u03c3\u03b1\u03b3\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03b1"},{"d":"Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin"},{"f":"\u03a4\u03ac\u03c1\u03bb\u03b1 \u0391\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae - \u03a4\u03c1\u03bf\u03cd\u03bb\u03b7\u03c2 \u0395\u03bc\u03bc\u03b1\u03bd\u03bf\u03c5\u03ae\u03bb"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"32 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b9\u03bb\u03ae\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b1 \u03b5\u03b9\u03c3\u03b1\u03b3\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03bd\u03b1\u03b4\u03b9\u03bf\u03c1\u03b3\u03ac\u03bd\u03c9\u03c3\u03b7 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03c1\u03b3\u03b1\u03bd\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bb\u03bb\u03b1\u03b3\u03ae"},{"x":"\u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a6\u03b1\u03c1\u03bc\u03b1\u03ba\u03bf\u03b2\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03ac\u03b2\u03b2\u03b1"},{"b":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c5\u03c1\u03bf\u03cd\u03bb\u03b1"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b5\u03c1\u03b6\u03ae"},{"b":"\u0386\u03c1\u03c4\u03b5\u03bc\u03b9\u03c2"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03ac\u03c1\u03bb\u03b1"},{"b":"\u0391\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c1\u03bf\u03cd\u03bb\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0395\u03bc\u03bc\u03b1\u03bd\u03bf\u03c5\u03ae\u03bb"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120907"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 1/09"},{"p":"000033217"},{"q":"000033217"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120907"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 1/09"},{"p":"000033224"},{"q":"000033224"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032948"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032949 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13901
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language Greek
physical 32 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120907d2009 y0grey010503 ga
gre
Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Σάββα Σταυρούλα και Τερζή Άρτεμις Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin Τάρλα Αγγελική - Τρούλης Εμμανουήλ
Αθήνα Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 2009
32 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα
Μάρκετινγκ
Αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Οργανωτική αλλαγή Διοίκηση
Φαρμακοβιομηχανία
Ικανοποίηση καταναλωτή
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σάββα Σταυρούλα 070
Τερζή Άρτεμις 070
Τάρλα Αγγελική 070
Τρούλης Εμμανουήλ 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120907 658.8 ΕΠΙ 1/09 000033217 000033217 BK 0 2
INST LIBRARY 20120907 658.8 ΕΠΙ 1/09 000033224 000033224 BK 23 1
spellingShingle Σάββα Σταυρούλα
Τερζή Άρτεμις
Τάρλα Αγγελική
Τρούλης Εμμανουήλ
Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin
Μάρκετινγκ
Αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Οργανωτική αλλαγή Διοίκηση
Φαρμακοβιομηχανία
Ικανοποίηση καταναλωτή
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin
title_alt Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα
title_auth Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin
title_full Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Σάββα Σταυρούλα και Τερζή Άρτεμις Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin Τάρλα Αγγελική - Τρούλης Εμμανουήλ
title_fullStr Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Σάββα Σταυρούλα και Τερζή Άρτεμις Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin Τάρλα Αγγελική - Τρούλης Εμμανουήλ
title_full_unstemmed Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο Σάββα Σταυρούλα και Τερζή Άρτεμις Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τα εισαγόμενα προϊόντα Consumer's perceptions for the products of foreign country of origin Τάρλα Αγγελική - Τρούλης Εμμανουήλ
title_short Η εφαρμογή της αναδιοργάνωσης στον φαρμακευτικό κλάδο
topic Μάρκετινγκ
Αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Οργανωτική αλλαγή Διοίκηση
Φαρμακοβιομηχανία
Ικανοποίηση καταναλωτή
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Αναδιοργάνωση επιχειρήσεων
Οργανωτική αλλαγή Διοίκηση
Φαρμακοβιομηχανία
Ικανοποίηση καταναλωτή