From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
Κύριοι συγγραφείς: | Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Χαλικιά Βασιλική (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2009) -
Οι παράγοντες που επιδρούν στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων Factors that influence the exporting activities of greek firms
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Approaches to knowledge management in greek firms Η διαδικασία της διαχείρισης γνώσης στις ελληνικές επιχειρήσεις
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
E-commerce & Φοροδιαφυγή
ανά: Γεροντόπουλος, Απόστολος, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Electronic word of mouth (e-wom) the case of internet forums
ανά: Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, κ.ά.
Έκδοση: (2010)