The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μαυροβουνιώτης Ι. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13774
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015061 
100 |a 20120601d2008 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The evaluation of marketing communications in tourism  |e the case of Samos island  |d Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό  |e η περίπτωση της Σάμου  |f I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2008 
215 |a 32 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.29-30 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό  |e η περίπτωση της Σάμου 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Διαφήμιση  |x Τουρισμός 
606 0 |a Τουριστικό μάρκετινγκ 
606 0 |a Επικοινωνία στο μάρκετινγκ 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Μαυροβουνιώτης  |b Ι.  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120601  |h 658.8 ΕΠΙ 3/08  |p 000031251  |q 000031251  |t BK  |y 23  |z 1 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120601  |h 658.8 ΕΠΙ 3/08  |p 000031252  |q 000031252  |t BK  |y 0  |z 2 
909 |b 032928 
909 |b 032929 (c.2) 
960 |a ΙΟΥΝΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236306493441
author Μαυροβουνιώτης Ι.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Μαυροβουνιώτης Ι.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Μαυροβουνιώτης Ι.
author_variant μ ι μι
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02081cam a22003731 4500","fields":[{"001":"1/13774"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015061"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120601d2008 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The evaluation of marketing communications in tourism"},{"e":"the case of Samos island"},{"d":"\u0391\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c1\u03b3\u03b1\u03bb\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1\u03c2 marketing \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03a3\u03ac\u03bc\u03bf\u03c5"},{"f":"I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2008"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"32 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.29-30"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c1\u03b3\u03b1\u03bb\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1\u03c2 marketing \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03a3\u03ac\u03bc\u03bf\u03c5"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03c6\u03ae\u03bc\u03b9\u03c3\u03b7"},{"x":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1 \u03c3\u03c4\u03bf \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03b1\u03c5\u03c1\u03bf\u03b2\u03bf\u03c5\u03bd\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0399."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120601"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 3/08"},{"p":"000031251"},{"q":"000031251"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120601"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 3/08"},{"p":"000031252"},{"q":"000031252"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032928"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032929 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0399\u039f\u03a5\u039d\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13774
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 32 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2008
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120601d2008 y0grey010503 ba
eng gre
The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2008
32 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.29-30
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Τουρισμός
Τουριστικό μάρκετινγκ
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Μαυροβουνιώτης Ι. 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120601 658.8 ΕΠΙ 3/08 000031251 000031251 BK 23 1
INST LIBRARY 20120601 658.8 ΕΠΙ 3/08 000031252 000031252 BK 0 2
spellingShingle Μαυροβουνιώτης Ι.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Τουρισμός
Τουριστικό μάρκετινγκ
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
title_alt Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
title_auth The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
title_full The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti
title_fullStr The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti
title_full_unstemmed The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου I. Mavrovouniotis & Ir. Samanta-Rounti
title_short The evaluation of marketing communications in tourism
title_sub the case of Samos island
topic Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Τουρισμός
Τουριστικό μάρκετινγκ
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Διαφήμιση Τουρισμός
Τουριστικό μάρκετινγκ
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ