A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13744
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015051 
100 |a 20120528d2007 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng 
200 1 |a A customer satisfaction-based segmentation analysis  |e the case of greek mobile users  |f P. Kyriazopoulos... [et al.] 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2007 
215 |a 22 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.14-15 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Μάρκετινγκ 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Στατιστικές μέθοδοι 
606 0 |a Κινητή τηλεφωνία  |x Μάρκετινγκ  |y Ελλάδα 
606 0 |a Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών  |x Μάρκετινγκ  |y Ελλλάδα 
606 0 |a Market segmentation 
606 0 |a Τμηματοποίηση αγοράς 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120528  |h 658.8 ΕΠΙ 11/07  |p 000031256  |q 000031256  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032924 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236280279040
author Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_variant κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"01887cam a22003611 4500","fields":[{"001":"1/13744"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015051"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120528d2007 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"A customer satisfaction-based segmentation analysis"},{"e":"the case of greek mobile users"},{"f":"P. Kyriazopoulos... [et al.]"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2007"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"22 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.14-15"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b9\u03bd\u03b7\u03c4\u03ae \u03c4\u03b7\u03bb\u03b5\u03c6\u03c9\u03bd\u03af\u03b1"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03b1\u03c3\u03cd\u03c1\u03bc\u03b1\u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Market segmentation"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bc\u03b7\u03bc\u03b1\u03c4\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120528"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 11/07"},{"p":"000031256"},{"q":"000031256"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032924"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
Ελλλάδα
id lib2_1/13744
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
physical 22 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2007
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120528d2007 y0grey010503 ba
eng
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users P. Kyriazopoulos... [et al.]
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2007
22 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.14-15
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Market segmentation
Τμηματοποίηση αγοράς
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120528 658.8 ΕΠΙ 11/07 000031256 000031256 BK 23 1
spellingShingle Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Market segmentation
Τμηματοποίηση αγοράς
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
title_auth A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
title_full A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users P. Kyriazopoulos... [et al.]
title_fullStr A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users P. Kyriazopoulos... [et al.]
title_full_unstemmed A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users P. Kyriazopoulos... [et al.]
title_short A customer satisfaction-based segmentation analysis
title_sub the case of greek mobile users
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Market segmentation
Τμηματοποίηση αγοράς
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ
Market segmentation
Τμηματοποίηση αγοράς