Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13732
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015047 
100 |a 20120521d2007 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses  |d Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης  |f P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2007 
215 |a 26 p.  |c tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.23-24 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικγενειακής επιχείρησης 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Επιχειρήσεις, Οικογενειακές 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |x Οικονομία 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120521  |h 658.8 ΕΠΙ 8/07  |p 000031254  |q 000031254  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032921 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236269793281
author Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_variant κ π γ κπγ
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02098cam a22003371 4500","fields":[{"001":"1/13732"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015047"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120521d2007 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses"},{"d":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03b2\u03bb\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c5\u03ba\u03b1\u03b9\u03c1\u03af\u03b5\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd \u03bc\u03b5\u03c4\u03b1\u03be\u03cd \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03c1\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b4\u03b5\u03cd\u03c4\u03b5\u03c1\u03b7\u03c2 \u03b3\u03b5\u03bd\u03b9\u03ac\u03c2 \u03b4\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03bc\u03b9\u03b1\u03c2 \u03bf\u03b9\u03ba\u03bf\u03b3\u03b5\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03af\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"f":"P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2007"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"26 p."},{"c":"tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.23-24"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03b2\u03bb\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c5\u03ba\u03b1\u03b9\u03c1\u03af\u03b5\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd \u03bc\u03b5\u03c4\u03b1\u03be\u03cd \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03c1\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b4\u03b5\u03cd\u03c4\u03b5\u03c1\u03b7\u03c2 \u03b3\u03b5\u03bd\u03b9\u03ac\u03c2 \u03b4\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03bc\u03b9\u03b1\u03c2 \u03bf\u03b9\u03ba\u03b3\u03b5\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03af\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2, \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03b3\u03b5\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1\u03ba\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"x":"\u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120521"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/07"},{"p":"000031254"},{"q":"000031254"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032921"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13732
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 26 p. tabl. 24 cm.
publishDate 2007
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120521d2007 y0grey010503 ba
eng gre
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2007
26 p. tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.23-24
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικγενειακής επιχείρησης
Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις, Οικογενειακές
Επιχειρήσεις Οικονομία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120521 658.8 ΕΠΙ 8/07 000031254 000031254 BK 23 1
spellingShingle Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις, Οικογενειακές
Επιχειρήσεις Οικονομία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
title_alt Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικγενειακής επιχείρησης
title_auth Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
title_full Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti
title_fullStr Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti
title_full_unstemmed Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης P. Kyriazopoulos & Ir. Samanta-Rounti
title_short Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses
topic Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις, Οικογενειακές
Επιχειρήσεις Οικονομία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις, Οικογενειακές
Επιχειρήσεις Οικονομία