Customer satisfaction in greek coastal shipping services

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γαβαλάς Εμμανουήλ (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 1/13711
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015040 
100 |a 20120515d2006 y0grey010503 ga 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Customer satisfaction in greek coastal shipping services  |d Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα  |f Emmanuel Gavalas 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 40 p.  |c fig  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.31-38 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ναυτιλία  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Στατιστικές μέθοδοι 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Γαβαλάς  |b Εμμανουήλ  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120515  |h 658.8 ΕΠΙ 10/06  |p 000031258  |q 000031258  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032920 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236254064640
author Γαβαλάς Εμμανουήλ
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Γαβαλάς Εμμανουήλ
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Γαβαλάς Εμμανουήλ
author_variant γ ε γε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"01851nam a22003371 4500","fields":[{"001":"1/13711"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015040"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120515d2006 y0grey010503 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Customer satisfaction in greek coastal shipping services"},{"d":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd \u03c4\u03c9\u03bd \u03b1\u03ba\u03c4\u03bf\u03c0\u03bb\u03bf\u03ca\u03ba\u03ce\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03bc\u03bc\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"},{"f":"Emmanuel Gavalas"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"40 p."},{"c":"fig"},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.31-38"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd \u03c4\u03c9\u03bd \u03b1\u03ba\u03c4\u03bf\u03c0\u03bb\u03bf\u03ca\u03ba\u03ce\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03bc\u03bc\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u0393\u03b1\u03b2\u03b1\u03bb\u03ac\u03c2"},{"b":"\u0395\u03bc\u03bc\u03b1\u03bd\u03bf\u03c5\u03ae\u03bb"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120515"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 10/06"},{"p":"000031258"},{"q":"000031258"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032920"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13711
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 40 p. fig 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120515d2006 y0grey010503 ga
eng gre
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα Emmanuel Gavalas
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
40 p. fig 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.31-38
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ναυτιλία Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Γαβαλάς Εμμανουήλ 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120515 658.8 ΕΠΙ 10/06 000031258 000031258 BK 23 1
spellingShingle Γαβαλάς Εμμανουήλ
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ναυτιλία Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
title_alt Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
title_auth Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
title_full Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα Emmanuel Gavalas
title_fullStr Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα Emmanuel Gavalas
title_full_unstemmed Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα Emmanuel Gavalas
title_short Customer satisfaction in greek coastal shipping services
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ναυτιλία Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ναυτιλία Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι