The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets
Κύριοι συγγραφείς: | Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
ανά: Βλάχου Ν., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
ανά: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Έκδοση: (2006) -
Customers for life how to turn that one-time buyer into a lifetime customer
ανά: Sewell Carl, κ.ά.
Έκδοση: (1990) -
Applying measurement tools to improve store image and performance the case of an apparel retail store Μέτρηση της εικόνας των καταστημάτων λιανικής η περίπτωση του καταστήματος VIP'S λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων
ανά: Ζώτου Ευσταθία, κ.ά.
Έκδοση: (2010)