The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13705
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015038 
100 |a 20120510d2006 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The consumer choices and the privileges of loyalty cards  |e a case of greek customers of supermarkets  |d Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας  |e μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets  |f George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 32 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.27-29 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας  |e μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Λιανικό εμπόριο 
606 0 |a Προγράμματα πιστότητας πελατών  |x Μελέτες περιπτώσεων 
606 0 |a Σουπερμάρκετ 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Στατιστικές μέθοδοι 
606 0 |a Λιανικό εμπόριο  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Μπαμπαλιάρης  |b Γιώργος Δ.  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120510  |h 658.8 ΕΠΙ 8/06  |p 000031260  |q 000031260  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120510  |h 658.8 ΕΠΙ 8/06  |p 000031261  |q 000031261  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032917 
909 |b 032918 (c.2) 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236246724609
author Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ.
author_variant μ γ δ μγδ
κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02527cam a22004091 4500","fields":[{"001":"1/13705"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015038"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120510d2006 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The consumer choices and the privileges of loyalty cards"},{"e":"a case of greek customers of supermarkets"},{"d":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03b9\u03bb\u03bf\u03b3\u03ae \u03c4\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bd\u03cc\u03bc\u03b9\u03b1 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c1\u03c4\u03ce\u03bd \u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2"},{"e":"\u03bc\u03b9\u03b1 \u03ad\u03c1\u03b5\u03c5\u03bd\u03b1 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b1 \u03b5\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ac super markets"},{"f":"George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"32 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.27-29"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03b9\u03bb\u03bf\u03b3\u03ae \u03c4\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bd\u03cc\u03bc\u03b9\u03b1 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c1\u03c4\u03ce\u03bd \u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2"},{"e":"\u03bc\u03b9\u03b1 \u03ad\u03c1\u03b5\u03c5\u03bd\u03b1 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b1 \u03b5\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ac super markets"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039b\u03b9\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03b3\u03c1\u03ac\u03bc\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03b5\u03bb\u03ad\u03c4\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03bf\u03c5\u03c0\u03b5\u03c1\u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039b\u03b9\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03c0\u03b1\u03bc\u03c0\u03b1\u03bb\u03b9\u03ac\u03c1\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0393\u03b9\u03ce\u03c1\u03b3\u03bf\u03c2 \u0394."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120510"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/06"},{"p":"000031260"},{"q":"000031260"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120510"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/06"},{"p":"000031261"},{"q":"000031261"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032917"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032918 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13705
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 32 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120510d2006 y0grey010503 ba
eng gre
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
32 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.27-29
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Λιανικό εμπόριο
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Σουπερμάρκετ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Λιανικό εμπόριο Εξυπηρέτηση πελατών
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ. 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120510 658.8 ΕΠΙ 8/06 000031260 000031260 BK 0 2
INST LIBRARY 20120510 658.8 ΕΠΙ 8/06 000031261 000031261 BK 23 1
spellingShingle Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Λιανικό εμπόριο
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Σουπερμάρκετ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Λιανικό εμπόριο Εξυπηρέτηση πελατών
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
title_alt Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
title_auth The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
title_full The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos
title_fullStr The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos
title_full_unstemmed The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets George D. Babaliaris, Panagiotis Kyriazopoulos
title_short The consumer choices and the privileges of loyalty cards
title_sub a case of greek customers of supermarkets
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Λιανικό εμπόριο
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Σουπερμάρκετ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Λιανικό εμπόριο Εξυπηρέτηση πελατών
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Λιανικό εμπόριο
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Σουπερμάρκετ
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
Λιανικό εμπόριο Εξυπηρέτηση πελατών