Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968- (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13696
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015035 
100 |a 20120508d2006 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng 
200 1 |a Tracking changes of e-customer preferences  |e using multicriteria analysis  |f Evangelos Grigoroudis... [et al.] 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 32 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a The project is co-funded by the European Social Fund & National Resources -EPEAEK II-ARXIMIDIS 
320 |a Bibliography: p.27-28 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων 
606 0 |a Διαδίκτυο (Internet) 
606 0 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |x Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Δίκτυα 
606 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας 
606 0 |a Internet service providers 
606 0 |a Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
701 1 |a Γρηγορούδης  |b Ευάγγελος  |f 1968-  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120508  |h 658.8 ΕΠΙ 7/06  |p 000031262  |q 000031262  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032916 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236238336000
author Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
author_variant γ ε γε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02035cam a22003851 4500","fields":[{"001":"1/13696"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015035"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120508d2006 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Tracking changes of e-customer preferences"},{"e":"using multicriteria analysis"},{"f":"Evangelos Grigoroudis... [et al.]"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"32 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"The project is co-funded by the European Social Fund & National Resources -EPEAEK II-ARXIMIDIS"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.27-28"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03bb\u03c5\u03ba\u03c1\u03b9\u03c4\u03b7\u03c1\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae \u03bb\u03ae\u03c8\u03b7 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c6\u03ac\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf (Internet)"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03b9\u03bf\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03ad\u03bb\u03b5\u03b3\u03c7\u03bf\u03c2"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"x":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf\u03af \u03c5\u03c0\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03c3\u03c4\u03ad\u03c2"},{"x":"\u0394\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7 \u03bf\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03c0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet service providers"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a6\u03bf\u03c1\u03b5\u03af\u03c2 \u03c0\u03b1\u03c1\u03bf\u03c7\u03ae\u03c2 \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03b9\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03bf \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u0393\u03c1\u03b7\u03b3\u03bf\u03c1\u03bf\u03cd\u03b4\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0395\u03c5\u03ac\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"f":"1968-"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120508"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 7/06"},{"p":"000031262"},{"q":"000031262"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032916"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13696
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
physical 32 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120508d2006 y0grey010503 ba
eng
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis Evangelos Grigoroudis... [et al.]
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
32 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
The project is co-funded by the European Social Fund & National Resources -EPEAEK II-ARXIMIDIS
Bibliography: p.27-28
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968- 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120508 658.8 ΕΠΙ 7/06 000031262 000031262 BK 23 1
spellingShingle Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
title_auth Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
title_full Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis Evangelos Grigoroudis... [et al.]
title_fullStr Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis Evangelos Grigoroudis... [et al.]
title_full_unstemmed Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis Evangelos Grigoroudis... [et al.]
title_short Tracking changes of e-customer preferences
title_sub using multicriteria analysis
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο