The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers
Κύριος συγγραφέας: | Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
Έκδοση: (2006) -
An internet service barometer
ανά: Ευθυμίου Σ., κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
Βαρόμετρο για τις υπηρεσίες του internet An internet service barometer
ανά: Ευθυμίου Σ., κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
Διαδικτυακές υπηρεσίες η περίπτωση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και η συγκριτική αξιολόγηση των διαδικτυακών υπηρεσιών με την χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Web based services the case of e-government across the 27 european union member states a comparative measurement of the progress of online services delivery using multi-criteria analysis (MINORA)
ανά: Γιαννακόπουλος Διονύσης, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
ScottishHousePrices.com an e- marketing application
ανά: Πίττικας Νώντας
Έκδοση: (2004)