The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13640
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015016 
100 |a 20120403d2006 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng 
200 1 |a The quality of e-services  |e measuring satisfaction of internet customers  |d Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης  |e μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου  |f Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.] 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 24 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.21-22 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης  |e μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων 
606 0 |a Διαδίκτυο (Internet) 
606 0 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |x Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Δίκτυα 
606 0 |a Internet service providers 
606 0 |a Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120403  |h 658.8 ΕΠΙ 5/06  |p 000031265  |q 000031265  |t BK  |y 23  |z 1 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120503  |h 658.8 ΕΠΙ 5/06  |p 000031266  |q 000031266  |t BK  |y 0  |z 2 
909 |b 032913 
909 |b 033455 (c.2) 
960 |a ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236192198656
author Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_variant κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02342cam a22003971 4500","fields":[{"001":"1/13640"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015016"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120403d2006 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The quality of e-services"},{"e":"measuring satisfaction of internet customers"},{"d":"\u0397 \u03c0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"e":"\u03bc\u03ad\u03c4\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7 \u03b9\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c7\u03c1\u03b7\u03c3\u03c4\u03ce\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03c4\u03cd\u03bf\u03c5"},{"f":"Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.]"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"24 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.21-22"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03c0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"e":"\u03bc\u03ad\u03c4\u03c1\u03b7\u03c3\u03b7 \u03b9\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c7\u03c1\u03b7\u03c3\u03c4\u03ce\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03c4\u03cd\u03bf\u03c5"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03bb\u03c5\u03ba\u03c1\u03b9\u03c4\u03b7\u03c1\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae \u03bb\u03ae\u03c8\u03b7 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c6\u03ac\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf (Internet)"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03b9\u03bf\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03ad\u03bb\u03b5\u03b3\u03c7\u03bf\u03c2"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"x":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf\u03af \u03c5\u03c0\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03c3\u03c4\u03ad\u03c2"},{"x":"\u0394\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet service providers"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a6\u03bf\u03c1\u03b5\u03af\u03c2 \u03c0\u03b1\u03c1\u03bf\u03c7\u03ae\u03c2 \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03b9\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03bf \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120403"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 5/06"},{"p":"000031265"},{"q":"000031265"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120503"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 5/06"},{"p":"000031266"},{"q":"000031266"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032913"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"033455 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03a0\u03a1\u0399\u039b\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13640
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
physical 24 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120403d2006 y0grey010503 ba
eng
The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.]
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
24 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.21-22
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120403 658.8 ΕΠΙ 5/06 000031265 000031265 BK 23 1
INST LIBRARY 20120503 658.8 ΕΠΙ 5/06 000031266 000031266 BK 0 2
spellingShingle Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
title_alt Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
title_auth The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
title_full The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.]
title_fullStr The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.]
title_full_unstemmed The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου Panagiotis Kyriazopoulos...[et al.]
title_short The quality of e-services
title_sub measuring satisfaction of internet customers
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Πολυκριτηριακή λήψη αποφάσεων
Διαδίκτυο (Internet)
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Internet service providers
Φορείς παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο