Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (2006). The quality of e-services: Measuring satisfaction of internet customers. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. The Quality of E-services: Measuring Satisfaction of Internet Customers. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. The Quality of E-services: Measuring Satisfaction of Internet Customers. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.