Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότη...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων The reinforcement of competitiveness in greek medium sized firms

Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων

Bibliographic Details
Main Author: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:Greek
English
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
    by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
    Published: (2004)
  • Οι παράγοντες που επιδρούν στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων Factors that influence the exporting activities of greek firms
    by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
    Published: (2008)
  • Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ
    by: Πανηγυράκης Γεώργιος Γ., et al.
    Published: (1999)
  • Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    by: Βρατσίστα Ελένη, et al.
    Published: (2008)
  • International marketing
    by: Cateora Philip R., et al.
    Published: (2007)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips