Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2006). Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.