Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2006). Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Chicago Style (17th ed.) CitationΣαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
MLA (8th ed.) CitationΣαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.