Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σιδηροπούλου Σ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

Παρόμοια τεκμήρια