Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης
Main Author: | Σιδηροπούλου Σ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | Greek English |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ
by: Σιώμκος Γεώργιος Ι.
Published: (2011) -
Comparison analysis based students' satisfaction University vs Graduate Technological Education Institute on the Business Administration Departments Συγκριτική ανάλυση βασισμένη στην ικανοποίηση των σπουδαστών Πανεπιστήμιο vs Τ.Ε.Ι. στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
by: Τσότσολας Ν., et al.
Published: (2005) -
Customer connections New strategies for growth
by: Wayland Robert E. 1946-, et al.
Published: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
by: Daffy Chris
Published: (2001) -
Applying measurement tools to improve store image and performance the case of an apparel retail store Μέτρηση της εικόνας των καταστημάτων λιανικής η περίπτωση του καταστήματος VIP'S λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων
by: Ζώτου Ευσταθία, et al.
Published: (2010)