Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης
Κύριος συγγραφέας: | Σιδηροπούλου Σ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ
ανά: Σιώμκος Γεώργιος Ι.
Έκδοση: (2011) -
Comparison analysis based students' satisfaction University vs Graduate Technological Education Institute on the Business Administration Departments Συγκριτική ανάλυση βασισμένη στην ικανοποίηση των σπουδαστών Πανεπιστήμιο vs Τ.Ε.Ι. στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
ανά: Τσότσολας Ν., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
Applying measurement tools to improve store image and performance the case of an apparel retail store Μέτρηση της εικόνας των καταστημάτων λιανικής η περίπτωση του καταστήματος VIP'S λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων
ανά: Ζώτου Ευσταθία, κ.ά.
Έκδοση: (2010)