Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σιδηροπούλου Σ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13604
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015004 
100 |a 20120319d2006 y0grey010503 ga 
101 0 |a gre  |a eng 
200 1 |a Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο  |e η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης  |d The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry  |e the case of clothes sector in Greece  |f Σ. Σιδηροπούλου 
210 |a Αθήνα  |c Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες  |d 2006 
215 |a 25 σ.  |c πίν., σχ.  |d 24 εκ. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα 
320 |a Βιβλιογραφία: σ.24-26 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry  |e the case of clothes sector in Greece 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |y Ελλάδα 
606 0 |a Ένδυση και ενδύματα  |x Βιομηχανία και εμπόριο  |y Ελλάδα  
606 0 |a Αγορά  |x Διοίκηση 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σιδηροπούλου  |b Σ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120319  |h 658.8 ΕΠΙ 2/06  |p 000031268  |q 000031268  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032910 
960 |a ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236160741376
author Σιδηροπούλου Σ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σιδηροπούλου Σ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Σιδηροπούλου Σ.
author_variant σ σ σσ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02207cam a22003611 4500","fields":[{"001":"1/13604"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015004"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120319d2006 y0grey010503 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"},{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd marketing tools \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03bf\u03c5 \u0388\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b1 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae \u03c3\u03c4\u03bf \u03bb\u03b9\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03ba\u03bb\u03ac\u03b4\u03bf\u03c5 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ad\u03bd\u03b4\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"},{"d":"The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry"},{"e":"the case of clothes sector in Greece"},{"f":"\u03a3. \u03a3\u03b9\u03b4\u03b7\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03cd\u03bb\u03bf\u03c5"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"25 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03ad\u03c7\u03b5\u03b9 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03bb\u03b7\u03c8\u03b7 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03b3\u03b3\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae \u03b3\u03bb\u03ce\u03c3\u03c3\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3.24-26"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry"},{"e":"the case of clothes sector in Greece"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0388\u03bd\u03b4\u03c5\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03bd\u03b4\u03cd\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"x":"\u0392\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03af\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1 "}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac"},{"x":"\u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b9\u03b4\u03b7\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03cd\u03bb\u03bf\u03c5"},{"b":"\u03a3."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120319"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 2/06"},{"p":"000031268"},{"q":"000031268"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032910"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u03a4\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
id lib2_1/13604
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language Greek
English
physical 25 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120319d2006 y0grey010503 ga
gre eng
Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece Σ. Σιδηροπούλου
Αθήνα Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 2006
25 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα
Βιβλιογραφία: σ.24-26
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece
Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Ένδυση και ενδύματα Βιομηχανία και εμπόριο Ελλάδα
Αγορά Διοίκηση
Ικανοποίηση καταναλωτή
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σιδηροπούλου Σ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120319 658.8 ΕΠΙ 2/06 000031268 000031268 BK 23 1
spellingShingle Σιδηροπούλου Σ.
Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece
Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Ένδυση και ενδύματα Βιομηχανία και εμπόριο Ελλάδα
Αγορά Διοίκηση
Ικανοποίηση καταναλωτή
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece
title_alt The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece
title_auth Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece
title_full Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece Σ. Σιδηροπούλου
title_fullStr Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece Σ. Σιδηροπούλου
title_full_unstemmed Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece Σ. Σιδηροπούλου
title_short Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο
title_sub η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης
topic Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Ένδυση και ενδύματα Βιομηχανία και εμπόριο Ελλάδα
Αγορά Διοίκηση
Ικανοποίηση καταναλωτή
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις
Ένδυση και ενδύματα Βιομηχανία και εμπόριο
Αγορά Διοίκηση
Ικανοποίηση καταναλωτή
Καταναλωτική συμπεριφορά