Σιδηροπούλου Σ. (2006). Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Chicago Style (17th ed.) CitationΣιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
MLA (8th ed.) CitationΣιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.