Σιδηροπούλου Σ. (2006). Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Σιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Σιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.