APA (7th ed.) Citation

Σιδηροπούλου Σ. (2006). Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Σιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

MLA (8th ed.) Citation

Σιδηροπούλου Σ. Η επίδραση των Marketing Tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.