Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece
Main Authors: | Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author), Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
by: Καφετζής Μάριος, et al.
Published: (2009) -
Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
by: Παπαγεωργίου Χαράλαμπος, et al.
Published: (2004) -
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Published: (2007) -
The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
by: Πατρινός Βασίλειος, et al.
Published: (2010) -
Cases in consumer behaviour
Published: (1999)