Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece
Κύριοι συγγραφείς: | Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
ανά: Καφετζής Μάριος, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
ανά: Παπαγεωργίου Χαράλαμπος, κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Έκδοση: (2007) -
The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
ανά: Πατρινός Βασίλειος, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Cases in consumer behaviour
Έκδοση: (1999)