Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13601
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015003 
100 |a 20120316d2006 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Can high competition lead consumer behaviour into inertia?  |e the case of mobile industry in Greece  |d Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ;  |e η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα  |f I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 30 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.27-28 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ;  |e η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ανταγωνισμός 
606 0 |a Εργασία και εργαζόμενοι  |y Ελλάδα 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Κινητή τηλεφωνία  |x Μάρκετινγκ  |y Ελλάδα 
606 0 |a Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών  |x Μάρκετινγκ  |y Ελλλάδα 
606 0 |a Αγορά  |x Διοίκηση 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
701 1 |a Σπυριδάκος  |b Αθανάσιος Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120316  |h 658.8 ΕΠΙ 1/06  |p 000031270  |q 000031270  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032909 
960 |a ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236156547073
author Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_variant σ ρ ε σρε
κ π γ κπγ
σ α γ σαγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02567cam a22004091 4500","fields":[{"001":"1/13601"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015003"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120316d2006 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Can high competition lead consumer behaviour into inertia?"},{"e":"the case of mobile industry in Greece"},{"d":"\u0394\u03cd\u03bd\u03b1\u03c4\u03b1\u03b9 \u03bf \u03bf\u03be\u03cd\u03c2 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b1\u03b3\u03c9\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03bd\u03b1 \u03bf\u03b4\u03b7\u03b3\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9 \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c3\u03b5 \u03b1\u03b4\u03c1\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1 ;"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b9\u03bd\u03b7\u03c4\u03ae\u03c2 \u03c4\u03b7\u03bb\u03b5\u03c6\u03c9\u03bd\u03af\u03b1\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"},{"f":"I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"30 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.27-28"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03cd\u03bd\u03b1\u03c4\u03b1\u03b9 \u03bf \u03bf\u03be\u03cd\u03c2 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b1\u03b3\u03c9\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03bd\u03b1 \u03bf\u03b4\u03b7\u03b3\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9 \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c3\u03b5 \u03b1\u03b4\u03c1\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1 ;"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b9\u03bd\u03b7\u03c4\u03ae\u03c2 \u03c4\u03b7\u03bb\u03b5\u03c6\u03c9\u03bd\u03af\u03b1\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03bd\u03c4\u03b1\u03b3\u03c9\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c1\u03b3\u03b1\u03b6\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf\u03b9"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b9\u03bd\u03b7\u03c4\u03ae \u03c4\u03b7\u03bb\u03b5\u03c6\u03c9\u03bd\u03af\u03b1"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03b1\u03c3\u03cd\u03c1\u03bc\u03b1\u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac"},{"x":"\u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03b9\u03b4\u03ac\u03ba\u03bf\u03c2"},{"b":"\u0391\u03b8\u03b1\u03bd\u03ac\u03c3\u03b9\u03bf\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120316"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 1/06"},{"p":"000031270"},{"q":"000031270"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032909"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u03a4\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
Ελλλάδα
id lib2_1/13601
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 30 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120316d2006 y0grey010503 ba
eng gre
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
30 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.27-28
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός
Εργασία και εργαζόμενοι Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Αγορά Διοίκηση
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120316 658.8 ΕΠΙ 1/06 000031270 000031270 BK 23 1
spellingShingle Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός
Εργασία και εργαζόμενοι Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Αγορά Διοίκηση
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
title_alt Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
title_auth Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
title_full Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos
title_fullStr Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos
title_full_unstemmed Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα I. Samanta-Rounti, P. Kyriazopoulos, Th. Spyridakos
title_short Can high competition lead consumer behaviour into inertia?
title_sub the case of mobile industry in Greece
topic Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός
Εργασία και εργαζόμενοι Ελλάδα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ Ελλάδα
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ Ελλλάδα
Αγορά Διοίκηση
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός
Εργασία και εργαζόμενοι
Ικανοποίηση καταναλωτή
Κινητή τηλεφωνία Μάρκετινγκ
Συστήματα ασύρματων επικοινωνιών Μάρκετινγκ
Αγορά Διοίκηση
Καταναλωτική συμπεριφορά