Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., & Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (2006). Can high competition lead consumer behaviour into inertia?: The case of mobile industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., και Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.