Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., & Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (2006). Can high competition lead consumer behaviour into inertia?: The case of mobile industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., και Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.