Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., & Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (2006). Can high competition lead consumer behaviour into inertia?: The case of mobile industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Chicago Style (17th ed.) CitationΣαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., and Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
MLA (8th ed.) CitationΣαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al. Can High Competition Lead Consumer Behaviour into Inertia?: The Case of Mobile Industry in Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.