Comparison analysis based students' satisfaction University vs Graduate Technological Education Institute on the Business Administration Departments
Κύριοι συγγραφείς: | Τσότσολας Ν. (Συγγραφέας), Μπουραντά Ν. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
ανά: Βλάχου Ν., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006) -
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Έκδοση: (2007) -
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry Προσανατολισμός στο πελάτη ή στις πωλήσεις; Η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής
ανά: Μπουραντά Α., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997)