Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport
Main Authors: | Βλάχου Ν. (Author), Τσότσολας Ν. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
Similar Items
-
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Published: (2006) -
Customer connections New strategies for growth
by: Wayland Robert E. 1946-, et al.
Published: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
by: Daffy Chris
Published: (2001) -
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
by: Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ., et al.
Published: (2006) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
by: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Published: (2006)