Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport
Κύριοι συγγραφείς: | Βλάχου Ν. (Συγγραφέας), Τσότσολας Ν. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
ανά: Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ., κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
ανά: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Έκδοση: (2006)