Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας
Κύριοι συγγραφείς: | Κεκές Ιωάννης Ι. (Συγγραφέας), Μυλωνάκου Η. (Συγγραφέας), Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πλεονεκτήματα και μειωνεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμού του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας
ανά: Κεκές, Ι., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Εμπειρική διερεύνηση της σχέσης διδασκαλίας-μάθησης στα προγράμματα σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα An empirical exploration of the teaching-learning relationship in business administration education programs in Greece
ανά: Συριόπουλος Κ., κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας
ανά: Ματσαγγούρας Ηλίας Γ.
Έκδοση: (1998) -
Μεθοδολογία της σύγχρονης διδασκαλίας καινοτόμες επιστημονικές προσεγγίσεις στη διδακτική πράξη
ανά: Τριλιανός Θανάσης Α.
Έκδοση: (2003) -
Η σύγχρονη διδασκαλία Μελέτες παιδαγωγών Ανατολής και Δύσης Σύνθετη θεώρηση διδασκαλία, σχόλια, βασικά κείμενα για τη διδασκαλία
ανά: Φράγκος Χρήστος Π.
Έκδοση: (1993)