Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
MARC
LEADER | 00000cam a22000001 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/13571 | ||
011 | |a 1790-0700 | ||
035 | |l 10014992 | ||
100 | |a 20120312d2005 y0grey010503 ga | ||
101 | 0 | |a gre |a eng | |
200 | 1 | |a Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας |d Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description |f Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος | |
210 | |a Αθήνα |c Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |c Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |d 2005 | ||
215 | |a 25 σ. |c πίν., σχ. |d 24 εκ. | ||
225 | 2 | |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη |d Working Papers Series |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες | |
300 | |a Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα | ||
320 | |a Βιβλιογραφία: σ.25 | ||
410 | 1 | |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη | |
510 | 1 | |a Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description | |
606 | 0 | |a Μάρκετινγκ | |
606 | 0 | |a Μάθηση | |
606 | 0 | |a Διδασκαλία |x Αξιολόγηση | |
606 | 0 | |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία | |
615 | |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ||
615 | |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
676 | |a 658.8 | ||
700 | 1 | |a Κεκές |b Ιωάννης Ι. |4 070 | |
701 | 1 | |a Μυλωνάκου |b Η. |4 070 | |
701 | 1 | |a Σπυριδάκος |b Αθανάσιος Γ. |4 070 | |
709 | |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες | ||
709 | |a Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης | ||
712 | 0 | 2 | |a ΤΕΙ Πειραιά |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
801 | 0 | |a GR |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 |g AACR2 | |
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20120313 |h 658.8 ΕΠΙ 9/5 |p 000036981 |q 000036981 |t BK |y 23 |z 1 | ||
909 | |b 032905 | ||
960 | |a ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1780545236127186945 |
---|---|
author | Κεκές Ιωάννης Ι. Μυλωνάκου Η. Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. |
author_corporate | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
author_corporate_role | |
author_facet | Κεκές Ιωάννης Ι. Μυλωνάκου Η. Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
author_role | 070 070 070 |
author_sort | Κεκές Ιωάννης Ι. |
author_variant | κ ι ι κιι μ η μη σ α γ σαγ |
building | Campus Library II |
collection | LIB2 Catalog |
dewey-full | 658.8 |
dewey-hundreds | 600 |
dewey-ones | 658 |
dewey-raw | 658.8 |
dewey-search | 658.8 |
dewey-sort | 3658.8 |
dewey-tens | 650 |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"02342cam a22003851 4500","fields":[{"001":"1/13571"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10014992"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120312d2005 y0grey010503 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"},{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bb\u03b5\u03bf\u03bd\u03b5\u03ba\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bc\u03b5\u03b9\u03bf\u03bd\u03b5\u03ba\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03ad\u03b3\u03b3\u03b9\u03c3\u03b7\u03c2 Mariani \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03bf\u03bd \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03b4\u03b9\u03bf\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03c9\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd \u03c4\u03c1\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5 \u03bc\u03ac\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b4\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1\u03c2"},{"d":"Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description"},{"f":"\u0399. \u039a\u03b5\u03ba\u03ad\u03c2, \u0397. \u039c\u03c5\u03bb\u03c9\u03bd\u03ac\u03ba\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u0391. \u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03b9\u03b4\u03ac\u03ba\u03bf\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf \u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd \u03a0\u03bb\u03b7\u03c1\u03bf\u03c6\u03bf\u03c1\u03b9\u03ce\u03bd \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"d":"2005"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"25 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03ad\u03c7\u03b5\u03b9 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03bb\u03b7\u03c8\u03b7 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03b3\u03b3\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae \u03b3\u03bb\u03ce\u03c3\u03c3\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3.25"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1"},{"x":"\u0391\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1"},{"x":"\u039c\u03b5\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b5\u03ba\u03ad\u03c2"},{"b":"\u0399\u03c9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b7\u03c2 \u0399."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03c5\u03bb\u03c9\u03bd\u03ac\u03ba\u03bf\u03c5"},{"b":"\u0397."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03b9\u03b4\u03ac\u03ba\u03bf\u03c2"},{"b":"\u0391\u03b8\u03b1\u03bd\u03ac\u03c3\u03b9\u03bf\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf \u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd \u03a0\u03bb\u03b7\u03c1\u03bf\u03c6\u03bf\u03c1\u03b9\u03ce\u03bd \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120313"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 9/5"},{"p":"000036981"},{"q":"000036981"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032905"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u03a4\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
id | lib2_1/13571 |
illustrated | Not Illustrated |
institution | University of West Attica |
issn | 1790-0700 |
language | Greek English |
physical | 25 σ. πίν., σχ. 24 εκ. |
publishDate | 2005 |
publisher | Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
record_format | marc |
series2 | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
spelling | 20120312d2005 y0grey010503 ga gre eng Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος Αθήνα Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης 2005 25 σ. πίν., σχ. 24 εκ. Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα Βιβλιογραφία: σ.25 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Μάρκετινγκ Μάθηση Διδασκαλία Αξιολόγηση Διδασκαλία Μεθοδολογία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 658.8 Κεκές Ιωάννης Ι. 070 Μυλωνάκου Η. 070 Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. 070 Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2 INST LIBRARY 20120313 658.8 ΕΠΙ 9/5 000036981 000036981 BK 23 1 |
spellingShingle | Κεκές Ιωάννης Ι. Μυλωνάκου Η. Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Μάρκετινγκ Μάθηση Διδασκαλία Αξιολόγηση Διδασκαλία Μεθοδολογία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
title | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description |
title_alt | Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description |
title_auth | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description |
title_full | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος |
title_fullStr | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος |
title_full_unstemmed | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος |
title_short | Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας |
topic | Μάρκετινγκ Μάθηση Διδασκαλία Αξιολόγηση Διδασκαλία Μεθοδολογία ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
topic_facet | Μάρκετινγκ Μάθηση Διδασκαλία Αξιολόγηση Διδασκαλία Μεθοδολογία |