Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κεκές Ιωάννης Ι. (Συγγραφέας), Μυλωνάκου Η. (Συγγραφέας), Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13571
011 |a 1790-0700 
035 |l 10014992 
100 |a 20120312d2005 y0grey010503 ga 
101 0 |a gre  |a eng 
200 1 |a Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας  |d Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description  |f Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος 
210 |a Αθήνα  |c Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες  |c Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης  |d 2005 
215 |a 25 σ.  |c πίν., σχ.  |d 24 εκ. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα 
320 |a Βιβλιογραφία: σ.25 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Μάθηση 
606 0 |a Διδασκαλία  |x Αξιολόγηση 
606 0 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
615 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Κεκές  |b Ιωάννης Ι.  |4 070 
701 1 |a Μυλωνάκου  |b Η.  |4 070 
701 1 |a Σπυριδάκος  |b Αθανάσιος Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
709 |a Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120313  |h 658.8 ΕΠΙ 9/5  |p 000036981  |q 000036981  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032905 
960 |a ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236127186945
author Κεκές Ιωάννης Ι.
Μυλωνάκου Η.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Κεκές Ιωάννης Ι.
Μυλωνάκου Η.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Κεκές Ιωάννης Ι.
author_variant κ ι ι κιι
μ η μη
σ α γ σαγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02342cam a22003851 4500","fields":[{"001":"1/13571"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10014992"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120312d2005 y0grey010503 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"},{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bb\u03b5\u03bf\u03bd\u03b5\u03ba\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bc\u03b5\u03b9\u03bf\u03bd\u03b5\u03ba\u03c4\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03ad\u03b3\u03b3\u03b9\u03c3\u03b7\u03c2 Mariani \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03bf\u03bd \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03b4\u03b9\u03bf\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03c9\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd \u03c4\u03c1\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5 \u03bc\u03ac\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b4\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1\u03c2"},{"d":"Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description"},{"f":"\u0399. \u039a\u03b5\u03ba\u03ad\u03c2, \u0397. \u039c\u03c5\u03bb\u03c9\u03bd\u03ac\u03ba\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u0391. \u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03b9\u03b4\u03ac\u03ba\u03bf\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"},{"c":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf \u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd \u03a0\u03bb\u03b7\u03c1\u03bf\u03c6\u03bf\u03c1\u03b9\u03ce\u03bd \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"d":"2005"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"25 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03ad\u03c7\u03b5\u03b9 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03bb\u03b7\u03c8\u03b7 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03b3\u03b3\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae \u03b3\u03bb\u03ce\u03c3\u03c3\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3.25"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1"},{"x":"\u0391\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1"},{"x":"\u039c\u03b5\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b5\u03ba\u03ad\u03c2"},{"b":"\u0399\u03c9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b7\u03c2 \u0399."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03c5\u03bb\u03c9\u03bd\u03ac\u03ba\u03bf\u03c5"},{"b":"\u0397."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03b9\u03b4\u03ac\u03ba\u03bf\u03c2"},{"b":"\u0391\u03b8\u03b1\u03bd\u03ac\u03c3\u03b9\u03bf\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf \u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd \u03a0\u03bb\u03b7\u03c1\u03bf\u03c6\u03bf\u03c1\u03b9\u03ce\u03bd \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120313"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 9/5"},{"p":"000036981"},{"q":"000036981"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032905"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u03a4\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13571
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language Greek
English
physical 25 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
publishDate 2005
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120312d2005 y0grey010503 ga
gre eng
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος
Αθήνα Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης 2005
25 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιέχει περίληψη στην αγγλική γλώσσα
Βιβλιογραφία: σ.25
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
Μάρκετινγκ
Μάθηση
Διδασκαλία Αξιολόγηση
Διδασκαλία Μεθοδολογία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
658.8
Κεκές Ιωάννης Ι. 070
Μυλωνάκου Η. 070
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120313 658.8 ΕΠΙ 9/5 000036981 000036981 BK 23 1
spellingShingle Κεκές Ιωάννης Ι.
Μυλωνάκου Η.
Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
Μάρκετινγκ
Μάθηση
Διδασκαλία Αξιολόγηση
Διδασκαλία Μεθοδολογία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
title Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
title_alt Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
title_auth Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
title_full Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος
title_fullStr Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος
title_full_unstemmed Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description Ι. Κεκές, Η. Μυλωνάκου και Α. Σπυριδάκος
title_short Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας
topic Μάρκετινγκ
Μάθηση
Διδασκαλία Αξιολόγηση
Διδασκαλία Μεθοδολογία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
topic_facet Μάρκετινγκ
Μάθηση
Διδασκαλία Αξιολόγηση
Διδασκαλία Μεθοδολογία