The impact of e-marketing into the industrial relationships
Κύριοι συγγραφείς: | Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Χρυσαφογιώργου Ε. (Συγγραφέας), Χρυσοχοΐδης Χ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
-
The impact of the global environment on B2B relationships Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2007) -
Relationship marketing exploring relational strategies in marketing
ανά: Egan John
Έκδοση: (2004) -
From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2009) -
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2007)