The impact of e-marketing into the industrial relationships

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Χρυσαφογιώργου Ε. (Συγγραφέας), Χρυσοχοΐδης Χ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13569
011 |a 1790-0700 
035 |l 10014991 
100 |a 20120312d2005 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The impact of e-marketing into the industrial relationships  |d Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων  |f Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |c Management Information Systems Laboratory  |d 2005 
215 |a 24 p.  |c fig.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.21 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο  |y Ελλάδα 
606 0 |a Internet marketing 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |y Ελλάδα 
606 0 |a Εργασιακές σχέσεις  |y Ελλάδα 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
701 1 |a Χρυσαφογιώργου  |b Ε.  |4 070 
701 1 |a Χρυσοχοΐδης  |b Χ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
709 |a Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120312  |h 658.8 ΕΠΙ 8/05  |p 000036980  |q 000036980  |t BK  |y 23  |z 1 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120312  |h 658.8 ΕΠΙ 8/05  |p 000036983  |q 000036983  |t BK  |y 0  |z 2 
909 |b 032903 
909 |b 032904 (c.2) 
960 |a ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236124041216
author Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Χρυσαφογιώργου Ε.
Χρυσοχοΐδης Χ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Χρυσαφογιώργου Ε.
Χρυσοχοΐδης Χ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_variant σ ρ ε σρε
χ ε χε
χ χ χχ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02210cam a22004091 4500","fields":[{"001":"1/13569"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10014991"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120312d2005 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The impact of e-marketing into the industrial relationships"},{"d":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 e-marketing \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03bd\u03ac\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b7 \u03b2\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"},{"f":"Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"c":"Management Information Systems Laboratory"},{"d":"2005"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"24 p."},{"c":"fig."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.21"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 e-marketing \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03bd\u03ac\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b7 \u03b2\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03b9\u03b1\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a7\u03c1\u03c5\u03c3\u03b1\u03c6\u03bf\u03b3\u03b9\u03ce\u03c1\u03b3\u03bf\u03c5"},{"b":"\u0395."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a7\u03c1\u03c5\u03c3\u03bf\u03c7\u03bf\u0390\u03b4\u03b7\u03c2"},{"b":"\u03a7."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf \u03a3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd \u03a0\u03bb\u03b7\u03c1\u03bf\u03c6\u03bf\u03c1\u03b9\u03ce\u03bd \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120312"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/05"},{"p":"000036980"},{"q":"000036980"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120312"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/05"},{"p":"000036983"},{"q":"000036983"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032903"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032904 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u03a4\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
id lib2_1/13569
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 24 p. fig. 24 cm.
publishDate 2005
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120312d2005 y0grey010503 ba
eng gre
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis
Athens Marketing Laboratory & New Technologies Management Information Systems Laboratory 2005
24 p. fig. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.21
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Internet marketing
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Εργασιακές σχέσεις Ελλάδα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Χρυσαφογιώργου Ε. 070
Χρυσοχοΐδης Χ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120312 658.8 ΕΠΙ 8/05 000036980 000036980 BK 23 1
INST LIBRARY 20120312 658.8 ΕΠΙ 8/05 000036983 000036983 BK 0 2
spellingShingle Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Χρυσαφογιώργου Ε.
Χρυσοχοΐδης Χ.
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Internet marketing
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Εργασιακές σχέσεις Ελλάδα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
title_alt Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
title_auth The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
title_full The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis
title_fullStr The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis
title_full_unstemmed The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων Ir. Samanta, E. Chrisafogiorgou, C. Chrisochoidis
title_short The impact of e-marketing into the industrial relationships
topic Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Internet marketing
Επιχειρήσεις Ελλάδα
Εργασιακές σχέσεις Ελλάδα
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Internet marketing
Επιχειρήσεις
Εργασιακές σχέσεις