The impact of e-marketing into the industrial relationships

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Χρυσαφογιώργου Ε. (Συγγραφέας), Χρυσοχοΐδης Χ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιγραφή
Φυσική περιγραφή:24 p. fig. 24 cm.
ISSN:1790-0700