Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Χρυσαφογιώργου Ε, & Χρυσοχοΐδης Χ. (2005). The impact of e-marketing into the industrial relationships. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, Χρυσαφογιώργου Ε, και Χρυσοχοΐδης Χ. The Impact of E-marketing into the Industrial Relationships. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2005.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al. The Impact of E-marketing into the Industrial Relationships. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2005.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.