Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
Main Authors: | Παπαγεωργίου Χαράλαμπος (Author), Χαλικιά Βασιλική (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Published: (2007) -
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
by: Καφετζής Μάριος, et al.
Published: (2009) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2006) -
Mobile data communications systems
by: Wong Peter 1969-, et al.
Published: (1995) -
The mobile communications handbook
Published: (1996)