Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
Κύριοι συγγραφείς: | Παπαγεωργίου Χαράλαμπος (Συγγραφέας), Χαλικιά Βασιλική (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Έκδοση: (2007) -
Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market Το προφίλ των ηλικιωμένων Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις συσκευές και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας
ανά: Καφετζής Μάριος, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
Mobile data communications systems
ανά: Wong Peter 1969-, κ.ά.
Έκδοση: (1995) -
The mobile communications handbook
Έκδοση: (1996)