Προς μια αποτελεσματική μέθοδο παρουσίασης - αξιολόγησης των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (on lines shops) στο διαδίκτυο
Main Author: | Δρόσος Δημήτρης (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | Greek English |
Published: |
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Similar Items
-
Ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (E-Shops) στο διαδίκτυο με τη χρήση πολυκριτήριων μεθόδων ανάλυσης
by: Γιαννακόπουλος Διονύσης, et al.
Published: (2005) -
Customer connections New strategies for growth
by: Wayland Robert E. 1946-, et al.
Published: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
by: Daffy Chris
Published: (2001) -
Advertising, promotion, and supplemental aspects of integrated marketing communications
by: Shimp Terence A.
Published: (1997) -
Relationship marketing for competitive advantage Winning and keeping customers
by: Payne Adrian
Published: (1995)