Προς μια αποτελεσματική μέθοδο παρουσίασης - αξιολόγησης των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (on lines shops) στο διαδίκτυο
Κύριος συγγραφέας: | Δρόσος Δημήτρης (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (E-Shops) στο διαδίκτυο με τη χρήση πολυκριτήριων μεθόδων ανάλυσης
ανά: Γιαννακόπουλος Διονύσης, κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
Advertising, promotion, and supplemental aspects of integrated marketing communications
ανά: Shimp Terence A.
Έκδοση: (1997) -
Relationship marketing for competitive advantage Winning and keeping customers
ανά: Payne Adrian
Έκδοση: (1995)