Customer connections New strategies for growth
Κύριοι συγγραφείς: | Wayland Robert E. 1946-, Cole Paul M. 1958- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Harvard Business School
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006) -
Customer equity building and managing relationships as valuable assets
ανά: Blattberg Robert C. 1942-, κ.ά.
Έκδοση: (2001) -
Customers.com how to create a profitable business strategy for the internet and beyond
ανά: Seybold Patricia B., κ.ά.
Έκδοση: (1998) -
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry Προσανατολισμός στο πελάτη ή στις πωλήσεις; Η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής
ανά: Μπουραντά Α., κ.ά.
Έκδοση: (2005)