Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. (2001). Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (2η έκδ.). Σταμούλης, A.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.