Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. (2001). Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (2η έκδ.). Σταμούλης, A.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.