Αυλωνίτης Γεώργιος Ι. (2001). Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (2η έκδ.). Σταμούλης, A.
Chicago Style (17th ed.) CitationΑυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.
MLA (8th ed.) CitationΑυλωνίτης Γεώργιος Ι. Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ: το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. 2η έκδ. Σταμούλης, A, 2001.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.