Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Τζωρτζάκης Κώστας Μ. & Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. (2002). Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση (2η έκδ.). Rosili.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση. 2η έκδ. Rosili, 2002.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση. 2η έκδ. Rosili, 2002.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.