Τζωρτζάκης Κώστας Μ. & Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. (2002). Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση (2η έκδ.). Rosili.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση. 2η έκδ. Rosili, 2002.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση. 2η έκδ. Rosili, 2002.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.