The quality of e-services: measuring: measuring satisfaction of internet customers
Κύριοι συγγραφείς: | Κυριαζόπουλος, Π., Γρηγορούδης, Ε., Σίσκος, Ιωάννης, Γιαννακόπουλος, Διονύσιος, Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ. |
---|---|
Μορφή: | Άρθρο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
TEI of Piraeus Marketing Laboratory
2006
|
Διαθέσιμο Online: | http://cris.lib2.uniwa.gr/jspui/handle/123456789/803 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
The quality of e-services: measuring: measuring satisfaction of internet
ανά: Κυριαζόπουλος, Π., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Έκδοση: (2006) -
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
Measuring e-government: A comparative study of the G2C online services progress using multi-criteria analysis in Pascale Zarate
ανά: Γιαννακόπουλος, Διονύσιος, κ.ά.
Έκδοση: (2012)