Using MCDM and statistical methods to explain clients’ preference on bank selection problem in Greece
Κύριοι συγγραφείς: | Γιαννακόπουλος, Διονύσιος, Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ. |
---|---|
Μορφή: | Άρθρο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
1999
|
Διαθέσιμο Online: | http://cris.lib2.uniwa.gr/jspui/handle/123456789/788 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Using artificial intelligent techniques into preference disaggregation analysis: The MIIDAS system
ανά: Σίσκος, Ιωάννης, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
Unix clearly explained
ανά: Petersen Richard
Έκδοση: (1999) -
SQL clearly explained
ανά: Harrington Jan L.
Έκδοση: (1998)