Selection of Published Research Papers of Marketing and New Technologies Laboratory
Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
Προς μια αποτελεσματική μέθοδο παρουσίασης - αξιολόγησης των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (on lines shops) στο διαδίκτυο To an effective method of greek online-shops' presentation - evaluation in the internet
Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
An internet service barometer
Βαρόμετρο για τις υπηρεσίες του internet An internet service barometer
Αξιολόγηση της ανταγωνιστικής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπoρίου B2C
ScottishHousePrices.com an e- marketing application
Team work the case of teams acting entrepreneurially Ομαδική εργασία η περίπτωση των ομάδων που λειτουργούν στα πλαίσια της επιχειρηματικότητας
Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή εποχή και ο ρόλος του marketing The new organization firm and the role of marketing in the digital century
Evaluating the evaluators throught a multi-criteria approach Αξιολογώντας τους αξιολογητές μέσω πολυκριτηριακής προσέγγισης
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry Προσανατολισμός στο πελάτη ή στις πωλήσεις; Η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής
Supporting the management of measurement network with an expert system the NeMO system Υποστήριξη της διαχείρισης δικτύου μετρητών με σύστημα εμπειρογνωμόνων το σύστημα NeMO
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
Ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογίας για την αξιολόγηση των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων (E-Shops) στο διαδίκτυο με τη χρήση πολυκριτήριων μεθόδων ανάλυσης
Comparison analysis based students' satisfaction University vs Graduate Technological Education Institute on the Business Administration Departments Συγκριτική ανάλυση βασισμένη στην ικανοποίηση των σπουδαστών Πανεπιστήμιο vs Τ.Ε.Ι. στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Η επίδραση των marketing tools στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο λιανικό εμπόριο η περίπτωση του κλάδου της ένδυσης The impact of marketing tools to young consumer behaviour in retail industry the case of clothes sector in Greece