Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς
Εξαγωγικό και βιομηχανικό marketing
Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
Μεθοδολογία έρευνας εκπόνησης διπλωματικών εργασιών
Team work the case of teams acting entrepreneurially Ομαδική εργασία η περίπτωση των ομάδων που λειτουργούν στα πλαίσια της επιχειρηματικότητας
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων The reinforcement of competitiveness in greek medium sized firms
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
The impact of the global environment on B2B relationships Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
Το προφίλ του manager στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού The manager's profile in human resource management
Οι παράγοντες που επιδρούν στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων Factors that influence the exporting activities of greek firms
Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
The evaluation of marketing communications in tourism the case of Samos island Αξιολόγηση των εργαλείων επικοινωνίας marketing στον τουρισμό η περίπτωση της Σάμου
From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
Approaches to knowledge management in greek firms Η διαδικασία της διαχείρισης γνώσης στις ελληνικές επιχειρήσεις
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις