Διοίκηση μικρομεσαίας επιχείρησης Στην 3η βιομηχανική επανάσταση
Ερευνα αγοράς
Εφηρμοσμένο marketing
Εισαγωγή στην επιχειρηματικότητα
Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς
Τεχνικές πωλήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση
Διοικητικό marketing στο λιανικό εμπόριο
Selection of Published Research Papers of Marketing and New Technologies Laboratory
Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
Αξιολόγηση της ανταγωνιστικής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπoρίου B2C
Μεθοδολογία έρευνας εκπόνησης διπλωματικών εργασιών
Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή εποχή και ο ρόλος του marketing The new organization firm and the role of marketing in the digital century
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry Προσανατολισμός στο πελάτη ή στις πωλήσεις; Η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής
Comparison analysis based students' satisfaction University vs Graduate Technological Education Institute on the Business Administration Departments Συγκριτική ανάλυση βασισμένη στην ικανοποίηση των σπουδαστών Πανεπιστήμιο vs Τ.Ε.Ι. στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
The quality of e-services measuring satisfaction of internet customers Η ποιότητα της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών του διαδικτύου
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
Οι παράγοντες που επιδρούν στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων Factors that influence the exporting activities of greek firms